reklama

O konkurencii iba s humorom:)

Ako si bleskovky.sk zobrali fotku, fotecku, nie prave z udalosti, ktoru popisuju, ale ktora je daaaleko katastrofickejsia, ako spust, ktoru mohla narobit tropicka burka.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

Dneska sa mi chce do niekoho rýpnuť, tak prečo práve nie do bleskoviek?? heh bleskovky.sk mali dnes na zahraničí správu o tropickej búrke:

Obrázok blogu

Všimnite si to pozorne, pretože presne v tom istom čase boli na bbc.com breaking news o hurikáne Felix:

Obrázok blogu

heh a ešte tá fotka k tropickej búrke zazdrojovaná agentúrou SITA(++super vodoznak bleskovky.sk, aby to náhodou niekto neukradol, sak tvarme sa, ze je to nase...):

Obrázok blogu

nuz proste ma ta fotka zaujala a vedzte, ze som ju v archive SITA od maja roku 2006, spomedzi hurikanov nenašiel. Ďalej sa mi nechcelo hladat, ale pokojne by som si tipol, ze to moze byt aj vysledok hurikanu Katrina... Kto je pro?? Kto zisti, z ktoreho hurikanu skutocne zobrali tu fotku, ma u mna PIVO!!!

Igor Plávka

Igor Plávka

Bloger 
  • Počet článkov:  39
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Bývalý redaktor SME. Vo voľnom čase na horách. Teraz pracuje v banke. Zoznam autorových rubrík:  HORYINFOGRAFIKAOSTATNÉ

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu